Emergency News 2.0:Climate Action

Ode navigation



Loading viewer.. Loading viewer..


Loading viewer.. Loading content..
38 Visitas
Ponlo en tu web

Ponlo en tu web

Yolanda Piqueres

La situació d’aprenentatge Emergency News 2.0: Climate in Action sorgeix de la necessitat d’integrar l’aprenentatge de la llengua anglesa amb la comprensió de continguts científics i geogràfics relacionats amb els fenòmens atmosfèrics extrems i el canvi climàtic. Aquesta proposta interdisciplinària uneix les àrees d’Anglés i Geografia i Història per fomentar una mirada crítica i responsable davant dels reptes ambientals actuals, alhora que potencia la competència comunicativa, digital i ciutadana de l’alumnat. L’alumnat es transforma en un equip periodístic que investiga, redacta i presenta un informatiu audiovisual en anglès sobre una catàstrofe atmosfèrica real, analitzant-ne les causes, conseqüències i impacte social. El projecte combina aprendre a comunicar-se amb aprendre sobre el món, i promou la cooperació, la creativitat i el pensament crític dins d’un entorn d’aprenentatge actiu i digital. A través de la metodologia de treball per projectes (ABP) i el Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA), es busca que cada alumne participe d’acord amb les seues capacitats, interessos i ritme d’aprenentatge, garantint així la inclusió i l’atenció a la diversitat del grup.

Área de conocimiento
Contexto educativo
Tipo de recurso
Otros autores
Usuario final Profesorado
Grupo
Contexto educativo Aula Presencial
Uso educativo
español (o castellano)
Contribuciones
author ypiqueres@florida-uni.es 10/10/2025