Yolanda Piqueres Serra
Recursos
-
Emergency News 2.0:Climate Action
La situació d’aprenentatge Emergency News 2.0: Climate in Action sorgeix de la necessitat d’integrar l’aprenentatge de la llengua anglesa amb la comprensió de continguts científics i geogràfics relacionats amb els fenòmens atmosfèrics extrems i el canvi climàtic. Aquesta proposta interdisciplinària uneix les àrees d’Anglés i Geografia i Història per fomentar una mirada crítica i responsable davant dels reptes ambientals actuals, alhora que potencia la competència comunicativa, digital i...
-
Emergency News" Special Atmospheric Catastrophe".pdf
En aquesta situació d'aprenentatge el nostre alumnat ha d'elaborar un vídeo d'un programa de notícies en la televisió. La notícia tracta d'una catàstrofe atmosfèrica. Hauran d'elaborar el guió de les seqüències marcades en un padlet per poder realitzar el programa, connectar amb un o una corresponsal en directe, parlar amb un testimoni de la catàstrofe en directe, preguntar a un o una meteoròloga les causes d'aquest fenomen i tancar el programa.


