Emergency News 2.0:Climate Action

Ode navigation



Loading viewer.. Loading viewer..


Loading viewer.. Loading content..
47 Visitas
Colócao no seu sitio web

Colócao no seu sitio web

Yolanda Piqueres

La situació d’aprenentatge Emergency News 2.0: Climate in Action sorgeix de la necessitat d’integrar l’aprenentatge de la llengua anglesa amb la comprensió de continguts científics i geogràfics relacionats amb els fenòmens atmosfèrics extrems i el canvi climàtic. Aquesta proposta interdisciplinària uneix les àrees d’Anglés i Geografia i Història per fomentar una mirada crítica i responsable davant dels reptes ambientals actuals, alhora que potencia la competència comunicativa, digital i ciutadana de l’alumnat. L’alumnat es transforma en un equip periodístic que investiga, redacta i presenta un informatiu audiovisual en anglès sobre una catàstrofe atmosfèrica real, analitzant-ne les causes, conseqüències i impacte social. El projecte combina aprendre a comunicar-se amb aprendre sobre el món, i promou la cooperació, la creativitat i el pensament crític dins d’un entorn d’aprenentatge actiu i digital. A través de la metodologia de treball per projectes (ABP) i el Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA), es busca que cada alumne participe d’acord amb les seues capacitats, interessos i ritme d’aprenentatge, garantint així la inclusió i l’atenció a la diversitat del grup.

Área de coñecemento
Contexto educativo
Resource type
Other authors
End user Profesorado
Grupo
Educative context Aula Presencial
Uso educativo
español (o castellano)
Achegas
author ypiqueres@florida-uni.es 10/10/2025