Genially Programa el robot

Ode navigation



Loading viewer.. Loading viewer..


Loading viewer.. Loading content..
192 Visitas
Ponlo en tu web

Ponlo en tu web

Aquesta activitat és per a jugar per parelles. Al principi del joc el/la mestre/a haurà de preparar el taulell gran posant els quadrats negres que considere, els quals seran els obstacles que el robot haurà de superar per a arribar al seu caragol. Una vegada posats els quadrats negres haurà de posar el robot i el caragol en diferents quadrats del taulell gran. Després, un dels jugador serà l'encarregat de marcar al taulell xicotet les indicacions per a que el robot trobe el caragol, marcant un número i una fletxa, per exemple: 3 dreta. L'altre jugador haurà de seguir les indicacions que li va diguent el seu company per a poder arribar el robot al caragol.

Área de conocimiento
Contexto educativo
Tipo de recurso
Tipo de licencia universal Licencia de Creative Commons
Otros autores
Usuario final Alumnado en general
Grupo
Contexto educativo Aula Presencial
Uso educativo
español (o castellano)
Contribuciones
author olelalola 01/05/2025