Genially Programa el robot
Ode navigation
Loading viewer..
Loading content..
195
Visites
Posa-ho a la teva web
Posa-ho a la teva web
Aquesta activitat és per a jugar per parelles. Al principi del joc el/la mestre/a haurà de preparar el taulell gran posant els quadrats negres que considere, els quals seran els obstacles que el robot haurà de superar per a arribar al seu caragol. Una vegada posats els quadrats negres haurà de posar el robot i el caragol en diferents quadrats del taulell gran. Després, un dels jugador serà l'encarregat de marcar al taulell xicotet les indicacions per a que el robot trobe el caragol, marcant un número i una fletxa, per exemple: 3 dreta. L'altre jugador haurà de seguir les indicacions que li va diguent el seu company per a poder arribar el robot al caragol.
Àrea de coneixement
Context educatiu
Resource type
Tipus de llicència
universal


Aquesta obra està sota una llicència" Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Other authors
End user
Alumnado en general
Grupo
Grupo
Educative context
Aula
Presencial
Ús educatiu
español (o castellano)
Contribucions
author
olelalola
01/05/2025


