Genially Programa el robot

Ode navigation



Loading viewer.. Loading viewer..


Loading viewer.. Loading content..
198 Bisitak
Jarri zure webgunean

Jarri zure webgunean

Aquesta activitat és per a jugar per parelles. Al principi del joc el/la mestre/a haurà de preparar el taulell gran posant els quadrats negres que considere, els quals seran els obstacles que el robot haurà de superar per a arribar al seu caragol. Una vegada posats els quadrats negres haurà de posar el robot i el caragol en diferents quadrats del taulell gran. Després, un dels jugador serà l'encarregat de marcar al taulell xicotet les indicacions per a que el robot trobe el caragol, marcant un número i una fletxa, per exemple: 3 dreta. L'altre jugador haurà de seguir les indicacions que li va diguent el seu company per a poder arribar el robot al caragol.

Ezagutza arloa
Hezkuntza testuingurua
Resource type
Other authors
End user Alumnado en general
Grupo
Educative context Aula Presencial
Hezkuntza erabilera
español (o castellano)
Ekarpenak
author olelalola 01/05/2025