L'aprofitament escolar dels malnoms
Ode navigation
Loading viewer..
Loading content..
201
Visitas
Ponlo en tu web
Ponlo en tu web
L'objectiu d'aquesta tasca és reivindicar la necessitat d'integrar l'estudi dels MALNOMS dins dels continguts educatius de secundària, tant des d’una perspectiva lingüística com des d'una visió cultural. La incorporació dels antropònims a l'aula permet als alumnes no només apropar-se a una part essencial de la seua història local, sinó també establir vincles amb el seu entorn més proper i entendre millor els processos de formació i ús de la llengua. Al mateix temps, ofereix l’oportunitat de tractar temes com la sociolingüística, la identitat personal i col·lectiva, o la diversitat cultural des d'una perspectiva pràctica i contextualitzada en la realitat de l'alumnat.
Área de conocimiento
Contexto educativo
Tipo de recurso
Tipo de licencia
universal


Esta obra esta bajo una licencia" Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Otros autores
M. TERESA ÀLVARO MARTÍ
Usuario final
Alumnado en general
individual
individual
Contexto educativo
Aula
Presencial
Uso educativo
español (o castellano)
Contribuciones
author
mt.alvaromarti
21/03/2025


