L'aprofitament escolar dels malnoms

Ode navigation



Loading viewer.. Loading viewer..


Loading viewer.. Loading content..
201 Visitas
Ponlo en tu web

Ponlo en tu web

M. Teresa Àlvaro

L'objectiu d'aquesta tasca és reivindicar la necessitat d'integrar l'estudi dels MALNOMS dins dels continguts educatius de secundària, tant des d’una perspectiva lingüística com des d'una visió cultural. La incorporació dels antropònims a l'aula permet als alumnes no només apropar-se a una part essencial de la seua història local, sinó també establir vincles amb el seu entorn més proper i entendre millor els processos de formació i ús de la llengua. Al mateix temps, ofereix l’oportunitat de tractar temes com la sociolingüística, la identitat personal i col·lectiva, o la diversitat cultural des d'una perspectiva pràctica i contextualitzada en la realitat de l'alumnat.

Área de conocimiento
Contexto educativo
Tipo de recurso
Tipo de licencia universal Licencia de Creative Commons
Otros autores M. TERESA ÀLVARO MARTÍ
Usuario final Alumnado en general
individual
Contexto educativo Aula Presencial
Uso educativo
español (o castellano)
Contribuciones
author mt.alvaromarti 21/03/2025