L'aprofitament escolar dels malnoms
Ode navigation
Loading viewer..
Loading content..
199
Visites
Posa-ho a la teva web
Posa-ho a la teva web
L'objectiu d'aquesta tasca és reivindicar la necessitat d'integrar l'estudi dels MALNOMS dins dels continguts educatius de secundària, tant des d’una perspectiva lingüística com des d'una visió cultural. La incorporació dels antropònims a l'aula permet als alumnes no només apropar-se a una part essencial de la seua història local, sinó també establir vincles amb el seu entorn més proper i entendre millor els processos de formació i ús de la llengua. Al mateix temps, ofereix l’oportunitat de tractar temes com la sociolingüística, la identitat personal i col·lectiva, o la diversitat cultural des d'una perspectiva pràctica i contextualitzada en la realitat de l'alumnat.
Àrea de coneixement
Context educatiu
Resource type
Tipus de llicència
universal


Aquesta obra està sota una llicència" Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Other authors
M. TERESA ÀLVARO MARTÍ
End user
Alumnado en general
individual
individual
Educative context
Aula
Presencial
Ús educatiu
español (o castellano)
Contribucions
author
mt.alvaromarti
21/03/2025


