L'aprofitament escolar dels malnoms

Ode navigation



Loading viewer.. Loading viewer..


Loading viewer.. Loading content..
198 Bisitak
Jarri zure webgunean

Jarri zure webgunean

M. Teresa Àlvaro

L'objectiu d'aquesta tasca és reivindicar la necessitat d'integrar l'estudi dels MALNOMS dins dels continguts educatius de secundària, tant des d’una perspectiva lingüística com des d'una visió cultural. La incorporació dels antropònims a l'aula permet als alumnes no només apropar-se a una part essencial de la seua història local, sinó també establir vincles amb el seu entorn més proper i entendre millor els processos de formació i ús de la llengua. Al mateix temps, ofereix l’oportunitat de tractar temes com la sociolingüística, la identitat personal i col·lectiva, o la diversitat cultural des d'una perspectiva pràctica i contextualitzada en la realitat de l'alumnat.

Ezagutza arloa
Hezkuntza testuingurua
Resource type
Other authors M. TERESA ÀLVARO MARTÍ
End user Alumnado en general
individual
Educative context Aula Presencial
Hezkuntza erabilera
español (o castellano)
Ekarpenak
author mt.alvaromarti 21/03/2025