SDA 1 - Edificios del mundo. Paso a paso explicado.pdf
Ode navigation
Loading viewer..
Loading content..
Ponlo en tu web
SDA Edificis del mon Aquesta activitat s’ha creat al departament de matemátiques del IES Faustí Barveà per a poder treballar els sabers básics de àrees, perímetres, Thales, Pitàgores i volumns. L’activitat s’ha de treballar en grups de 4. En aquest cas son tots grups de 4 i un grup de 5 al ser imparells en classe. A més, per a que siga més fàcil hi ha un resum de totes les activitats per persona que han de fer i també com a grup i parelles de manera colaborativa. Part 1: (pregunta 1) Una vegada establert el resum de tot el treball podem veure que en la primera pregunta han de triar un edifici cada membre del grup i perquè li ha agradat o pensa que està bé per al treball. (pregunta 2) Després, una vegada tenim totes les imatges, heu de triar com a grup una d’elles per a poder continuar el treball i el perquè s’ha triat o pensat que es la millor. A més , una vegada establert l’edifici s’ha de descomposat en diverses figures de les que s’ha creat fent un esboç d’ell a partir de la foto que s’ha buscat. Finalment, per a poder començar el treball s’ha de buscar informació rellevant a comentar de l’edifici. Part 2: (pregunta 3) Una vegada contextualitzat el treball, s’ha de calcular l’àrea de l’edifici justificant la resposta amb totes les operacions necesaries per a fer-ho. Per a poder fer-ho s’han de triar les fórmules correctes de àrees i heu de fer un dibuix que vos ajudarà a través de Geogebra. L’altra parella del grup ha de calcular al mateix temps el volum de l’edifici amb el mateix procediment. (pregunta 4) Am b tot aixó, finalment s’ha d’explicar com s’han trobat les mesures a través de Google Maps en la part de mesurar, o dades que han trobat quan s’ha buscar informació sobre l’edifici, etc. Part 3: (pregunta 5) Finalment, comparar el treball que ha fet cada parella del grup per a consensuar qué operacions i mesures consideren que son les correctes i perquè Part 4: (pregunta 6, 7, 8): S’ha de reflexionar si les dades i les operacions pensen que son correctes y fiables segons el tipus de construcció que han triat (pregunta 9): Perquè es bonic l’edifici i si es pensa que les matemátiques han ajudat a que siga més encara (pregunta 10): Si es pensa que es sostenible, te alguna part que ho siga, o a soles es un impacte per a l’entorn

Grupo


