Interpretem etiquetes alimentàries: una mirada digital

Ode navigation



Loading viewer.. Loading viewer..


Loading viewer.. Loading content..
54 Visitas
Ponlo en tu web

Ponlo en tu web

Ana Belén Herraiz

L’activitat proposa que l’alumnat de 4t d’ESO treballe la competència digital a través de tres eixos fonamentals: la recerca d’informació, la creació de continguts i la comunicació en línia. Els i les alumnes hauran de buscar etiquetes d’aliments per tal d’identificar i comparar productes amb més i menys de 5g de greixos i sucres per cada 100g. Aquesta informació l’inclouran en una presentació digital amb imatges i etiquetes reals. A més, valoraran un aliment habitual en el seu esmorzar per determinar si és saludable, i finalment, compartiran una reflexió personal al fòrum sobre la importància de saber interpretar l’etiquetatge. Tot aquest procés es vertebra a través d’una infografia que guia l’activitat i els ajuda a estructurar el treball.

Área de conocimiento
Contexto educativo
Tipo de recurso
Tipo de licencia universal
Otros autores
Usuario final Alumnado en general
Grupo
Contexto educativo Aula Presencial
Uso educativo
español (o castellano)
Contribuciones
author anabelenherraiz@consolacionvila-real.com 09/06/2025