STICKERS_ús-i-abús - TECNOLOGIA.pdf

Ode navigation



Loading viewer.. Loading viewer..


Loading viewer.. Loading content..
42 Visitas
Ponlo en tu web

Ponlo en tu web

En aquesta fase l’alumnat treballarà en parelles/individual Partint d’un dels stickers que han rebut o vist de les xarxes social, han de crear altre nou, que siga inofensiu però que puga transmetre un missatge semblant al que tenia l’sticker de partida. Per a fer-ho, gastaran una aplicació creada amb el programa PartyRock, que permet generar aplicacions generatives impulsades per IA sense necessitat d’escriure codi. Esta activitat també permet adaptar-la al nivell o matèria des de la que s’està duent a terme. Per exemple, es pot plantejar a l’alumnat la creació de l’aplicació que permet fer una primera idea de l’sticker definitiu. L’aplicació ens pregunta la classificació que hem fet dels stickers, ens deixa descriure’l i obri una conversa amb nosaltres per arribar a un sticker inicial més respectuós que l’inicial, classificat amb color roig. Una vegada obtés este sticker, es descarrega i s’edita amb qualsevol dels programes proposats als annexos i es dona l’oportunitat d’incorporar text, que podria ser algun aforisme o frase de les facilitades a l’alumnat. Els “contrastickers” generats s’entreguen al professorat en la plataforma Aules, que crea una base de dades d’stickers alternatius de lliure accés per a tot l’alumnat del grup.

Área de conocimiento
Contexto educativo
Tipo de recurso
Tipo de licencia universal
Otros autores
Usuario final Alumnado en general
Grupo
Contexto educativo Aula Presencial
Uso educativo
español (o castellano)
Contribuciones
author mf.domenechvalor 12/04/2025