- Inicie sesión o registrese para enviar comentarios
Imagen miniatura
Idioma
catalán
Permitir que otros lo compartan
Desactivado
Certificado
Desactivado
solrID
es_2025100722_9142034
¿Permites usos comerciales de tu obra?
No
¿Permites modificaciones de tu obra?
No
Objetivos didácticos
• Aplicar els coneixements adquirits sobre alimentació saludable per elaborar un menú equilibrat.
• Reconéixer la importància de la sostenibilitat alimentària, incorporant criteris ambientals en les decisions de compra i consum.
• Adaptar una dieta a les necessitats individuals de diferents perfils
• Fomentar actituds responsables i crítiques envers el consum d’aliments processats, l’origen dels productes i el seu impacte ambiental.
• Treballar en equip per prendre decisions compartides, tot respectant la diversitat d’opinions i perfils.
• Utilitzar eines digitals de manera responsable i eficaç.
• Comunicar de forma clara i coherent les decisions preses i justificar-les amb arguments científics i ètics.
• Reconéixer la importància de la sostenibilitat alimentària, incorporant criteris ambientals en les decisions de compra i consum.
• Adaptar una dieta a les necessitats individuals de diferents perfils
• Fomentar actituds responsables i crítiques envers el consum d’aliments processats, l’origen dels productes i el seu impacte ambiental.
• Treballar en equip per prendre decisions compartides, tot respectant la diversitat d’opinions i perfils.
• Utilitzar eines digitals de manera responsable i eficaç.
• Comunicar de forma clara i coherent les decisions preses i justificar-les amb arguments científics i ètics.
Descripción
L’activitat es realitzarà com a producte final dins de la situació d’aprenentatge: Som el que mengem, que es porta a terme a la matèria de 3r ESO, després d’haver estudiat a través de pràctiques els diferents nutrients, aliments i hàbits saludables. L’alumnat, en grups, elaborarà un menú per a un personatge concret, tenint en compte: la piràmide alimentària i el plat de Harvard; prioritzant els aliments de temporada i proximitat; i la compra d’aliments amb la quantitat d’envasos més xicoteta. Cada grup rebrà un personatge a qui li elaborarà el menú amb diferents característiques: sense gluten, sense lactosa, vegetaria...
Etiquetas
Recurso de aprendizaje
Área de conocimiento
Contexto educativo
Para utilizar por
Idioma del destinatario
catalán
Agrupacion de alumnos
Lugar de utilización
Modalidad de uso
Conocimiento Previo
Nurients i aliments. Hàbits saludables. Principals malalties


