Línia de temps antiga Grècia
https://www.canva.com/design/DAGm4OTmfeo/H_JDc0hcti4r3DvIMqbO3A/edit
https://www.canva.com/design/DAGm4OTmfeo/H_JDc0hcti4r3DvIMqbO3A/edit
En este proyecto nos hemos basado en la experiencia “Elementagram: la tabla periódica se une a Instagram” para desarrollar la actividad “Cienciagram” para celebrar el 11 F, “Día Internacional de la Mujer y la Niña en la Ciencia”.
El recurs emprat és una infografia que utilitze per a presentar-li a l’alumnat els aspectes a tindre en compter a l’hora de crear el producte final de la Situació d’Aprenentatge. L’alumnat, per mitjà de grups de treball, ha de crear un muntatge de BASKET BEAT. Aquesta coreografia en format vídeo ha de comptar amb suport musical, s’ha d’editar per mitjà de l’editor de vídeo “Flip” (aplicació educativa) i s’ha de penjar a la plataforma Aules.
https://docs.google.com/presentation/d/1SpFA1FwSEQy9nRpPrTryB0fwKFx9EQ_qiSfGwEn_BBw/edit#slide=id.p
RUTINA DE POUNDFITNESS
- ESTRUCTURA: Ha de tindre una duració d'entre 1'30'' i 2' i ha de disposar de les quatre seqüències bàsiques.
- ORIGINALITAT: S'ha d'apreciar la posició inicial i final, a més, d'incorporar desplaçaments, formacions i elements inventats.
- RITME: S'han d'executar moviments simultanis, alternatius i en cànon a 2 i 4 temps, fent-los coincidir amb el ritme.