- Inicie sesión o registrese para enviar comentarios
Imagen miniatura
Idioma
valenciano
Permitir que otros lo compartan
Desactivado
Certificado
Desactivado
solrID
es_2025072352_9123911
¿Permites usos comerciales de tu obra?
Sí
¿Permites modificaciones de tu obra?
Sí, mientras se comparta de la misma manera
Objetivos didácticos
Treballar de forma col.laborativa un tema molt recurrent en alumnes en este nivell acadèmic. El nostre objectiu és que aquell alumnat amb dificultats en anglés puga seguir les tasques i realitzar-les amb l'ajut dels companys. També volem que els alumnes que tinguen algun tipus de discapacitat - encara que siga lleu - no tinguen cap problema en seguir cadascuna de les sessions de la mateixa forma que ho fan els seus companys.
Al final el que pretenem és que el nostre alumne adquirisca una sèrie de competències: digital, comunicativa, plurilingüe i emprenedoria.
Al final el que pretenem és que el nostre alumne adquirisca una sèrie de competències: digital, comunicativa, plurilingüe i emprenedoria.
Descripción
En esta situació d'aprenentatge que els hem plantejat al nostre alumnat de 1r cicle de Comerç Internacional hem volgut que coneguen els passos més essencials a l'hora de crear una empresa i vore tots els problemes i entrebancs que es poden trobar. A més se'ls demanarà que parlen de les possibilitats que se'ls obren a l'hora de crear un negoci físic o online.
Per a realitzar esta situació d'aprenentatge hem volgut potenciar una sèrie de competències en el nostre alumnat. Per una part, hem volgut posar èmfasi en la competència comunicativa i plurilingüe ja que els pot ajudar moltíssim en el seu futur acadèmic i laboral. A més, han treballat també la competència digital mitjançant la compartició de documents i arxius d'una manera col.laborativa i a més hem contemplat la inclusió com un dels factors més determinants a l'hora de minvar eixes petites mancances que tenen alguns dels alumnes i també en el cas d'un alumne amb deficiència auditiva lleu que amb diferents tipus d'ajuda ha pogut realitzar la situació d'aprenentatge sense cap tipus de problema.
Per últim, un dels objectius principals ha sigut que el nostre alumnat se n'adonara de la importància d'adquirir la competència emprenedora per tal d'obrir una porta més al món laboral.
Valorarem la manera de tractar la resolució de dubtes i problemes que vagen sorgint, sense oblidar com seleccionen la informació a internet i la fan seua pròpia.
Per a realitzar esta situació d'aprenentatge hem volgut potenciar una sèrie de competències en el nostre alumnat. Per una part, hem volgut posar èmfasi en la competència comunicativa i plurilingüe ja que els pot ajudar moltíssim en el seu futur acadèmic i laboral. A més, han treballat també la competència digital mitjançant la compartició de documents i arxius d'una manera col.laborativa i a més hem contemplat la inclusió com un dels factors més determinants a l'hora de minvar eixes petites mancances que tenen alguns dels alumnes i també en el cas d'un alumne amb deficiència auditiva lleu que amb diferents tipus d'ajuda ha pogut realitzar la situació d'aprenentatge sense cap tipus de problema.
Per últim, un dels objectius principals ha sigut que el nostre alumnat se n'adonara de la importància d'adquirir la competència emprenedora per tal d'obrir una porta més al món laboral.
Valorarem la manera de tractar la resolució de dubtes i problemes que vagen sorgint, sense oblidar com seleccionen la informació a internet i la fan seua pròpia.
Etiquetas
Recurso de aprendizaje
Área de conocimiento
Contexto educativo
Accesibilidad
Para utilizar por
Idioma del destinatario
valenciano
Agrupacion de alumnos
Lugar de utilización
Modalidad de uso
Conocimiento Previo
Els alumnes han vist en altres mòduls el tema de l'emprenedoria i han fet alguna simulació d'un pla d'empresa. Pel que fa a la competència comunicativa en anglés, hem de dir que l'alumnat ja ha fet presentacions orals anteriorment.


