L'aprofitament escolar dels malnoms
Ode navigation
Loading viewer..
Loading content..
196
Visits
Put it on your website
Put it on your website
L'objectiu d'aquesta tasca és reivindicar la necessitat d'integrar l'estudi dels MALNOMS dins dels continguts educatius de secundària, tant des d’una perspectiva lingüística com des d'una visió cultural. La incorporació dels antropònims a l'aula permet als alumnes no només apropar-se a una part essencial de la seua història local, sinó també establir vincles amb el seu entorn més proper i entendre millor els processos de formació i ús de la llengua. Al mateix temps, ofereix l’oportunitat de tractar temes com la sociolingüística, la identitat personal i col·lectiva, o la diversitat cultural des d'una perspectiva pràctica i contextualitzada en la realitat de l'alumnat.
Knowledge area
Educational context
Resource type
License type
universal


This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Other authors
M. TERESA ÀLVARO MARTÍ
End user
Alumnado en general
individual
individual
Educative context
Aula
Presencial
Educational use
español (o castellano)
Contributions
author
mt.alvaromarti
21/03/2025


