L'aprofitament escolar dels malnoms

Ode navigation



Loading viewer.. Loading viewer..


Loading viewer.. Loading content..
196 Visits
Put it on your website

Put it on your website

M. Teresa Àlvaro

L'objectiu d'aquesta tasca és reivindicar la necessitat d'integrar l'estudi dels MALNOMS dins dels continguts educatius de secundària, tant des d’una perspectiva lingüística com des d'una visió cultural. La incorporació dels antropònims a l'aula permet als alumnes no només apropar-se a una part essencial de la seua història local, sinó també establir vincles amb el seu entorn més proper i entendre millor els processos de formació i ús de la llengua. Al mateix temps, ofereix l’oportunitat de tractar temes com la sociolingüística, la identitat personal i col·lectiva, o la diversitat cultural des d'una perspectiva pràctica i contextualitzada en la realitat de l'alumnat.

Knowledge area
Educational context
Resource type
Other authors M. TERESA ÀLVARO MARTÍ
End user Alumnado en general
individual
Educative context Aula Presencial
Educational use
español (o castellano)
Contributions
author mt.alvaromarti 21/03/2025