DESCRIPCIÓ DE L'ACTIVITAT TRILOGY OF LOVE.pdf
Ode navigation


Ponlo en tu web

Aquesta activitat es nia en la plataforma Aules però al mateix temps requerirá de treballar mitjançant links en l’entorn de TedEd Lessons bàsicament i un poc en la plataforma Genially. Està pensat per adultes,de 20 a 60 anys,en els que es treballarà la introspecció del concepte d’amor i es faran tipologies. Això permetrà un estudi de la llengua objecte d’aprenentatge,l’anglés, i a la vegada desenvoluparà el pensament crític dels estudiants. Els alumnes compartiran les seues idees a través de fòrums de la web mare, Aules, i de la de treball, TedEd Lessons. Com a contingut d’estudi, s’utilitzaran quatre videos de cançons populars per a il.lustrar i contextualitzar l’objecte d’estudi. Es tracta d’un treball que té tres parts: a. Un preàmbul que consisteix en fer un visionat superficial de les activitats i conèixer els diferents tipus d’exercici sense fer-los. Açò permetrà la creació d’expectatives i en alguns casos, de disonància cognitiva que resultarà molt motivadora per a la posterior realització d’aquestes activitats. És a dir, el propòsit del preàmbul és que els alumnes es familiaritzen amb l’activitat opcional per a millora de nota, preàmbul. Les activitats del preàmbul es presenten en una temporalització de 14 dies, del 17 al 27 de març, estiguent programades les dos entregues en aules el 22 i 27 de març. Una volta fet el visionat, contestaran a tres preguntes d’opinió obertes i després faran una síntesi en una imatge i legenda utilitzant la plataforma Genially. b. La primera part del treball consististirà en el lliurament d’activitats realitzades sobre dos cançons : “How Deep is your love?” I “Love yourself?. El lliurament esta programat per al 22 d’abril de 2025; si es realitza completamente i a satisfacción, s’aconseguix una nota de 0.2 de millora. c. La segon part del treball serà sobre les cançons “Four,Five Seconds” i “Blank Space” i la seua data de lliurament és el 29 d’abril. També s’aconseguirà un 0.2 de millora extra, sempre que s’haja fet l’activitat anterior. És a dir no es por aconseguir nota en la tercera part del treball si no s’ha fet la segon. És poden fer de manera independent, fer només la segon part , per exemple.

Alumnado en general