RECURSOS DE APRENDIZAJE
-
Resolució gràfica de sistemes 2on eso amb Geogebra
Aquest recurs digital està dissenyat per a alumnat de 2n d’ESO dins l’àrea de Matemàtiques, i permet treballar la resolució gràfica de sistemes d’equacions lineals mitjançant GeoGebra. L’objectiu és facilitar l’aprenentatge visual i pràctic, evitant l’ús de paper mil·limetrat, regles i instruments que poden suposar una barrera per a determinat alumnat, com és el cas d’un alumne amb ACIS i dispraxia motriu fina. El recurs està estructurat amb eXeLearning i integrat en la plataforma Aules, i...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Resolució gràfica de sistemes 2on eso Geogebra
Aquest recurs digital està dissenyat per a alumnat de 2n d’ESO dins l’àrea de Matemàtiques, i permet treballar la resolució gràfica de sistemes d’equacions lineals mitjançant GeoGebra. L’objectiu és facilitar l’aprenentatge visual i pràctic, evitant l’ús de paper mil·limetrat, regles i instruments que poden suposar una barrera per a determinat alumnat, com és el cas d’un alumne amb ACIS i dispraxia motriu fina. El recurs està estructurat amb eXeLearning i integrat en la plataforma Aules, i...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Resolució gràfica de sistemes (2n ESO) GeoGebra
Aquest recurs digital està dissenyat per a alumnat de 2n d’ESO dins l’àrea de Matemàtiques, i permet treballar la resolució gràfica de sistemes d’equacions lineals mitjançant GeoGebra. L’objectiu és facilitar l’aprenentatge visual i pràctic, evitant l’ús de paper mil·limetrat, regles i instruments que poden suposar una barrera per a determinat alumnat, com és el cas d’un alumne amb ACIS i dispraxia motriu fina. El recurs està estructurat amb eXeLearning i integrat en la plataforma Aules, i...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Resolució gràfica de sistemes (2n ESO) – GeoGebra
Aquest recurs digital està dissenyat per a alumnat de 2n d’ESO dins l’àrea de Matemàtiques, i permet treballar la resolució gràfica de sistemes d’equacions lineals mitjançant GeoGebra. L’objectiu és facilitar l’aprenentatge visual i pràctic, evitant l’ús de paper mil·limetrat, regles i instruments que poden suposar una barrera per a determinat alumnat, com és el cas d’un alumne amb ACIS i dispraxia motriu fina. El recurs està estructurat amb eXeLearning i integrat en la plataforma Aules, i...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Aventurat a multiplicar.pdf
Presentació interactiva on l'alumnat podrà tindre la seua primera presa de contacte amb les multiplicacions de manera manipulativa, movent grups d'objectes perquè visualitzen que la multiplicació és en realitat una suma reiterada. Es tracta d'una introducció a les taules de l'1 al 5 per a practicar i una opció extra per a ampliar coneixements. A més, s'oferixen algunes activitats o problemes per a afermar el que han aprés.
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
T'ATREVEIXES A SUMAR AMB LA REIXETA ABN_0.pdf
Aquesta activitat és un joc interactiu (genially) en el que el nostre alumnat de primer de primària aprendrà el mecanisme de les sumes amb la reixeta ABN. L'activitat consisteix en que l'alumne escolta el problema i posa els números que sumaran en la reixeta. Després descomposa cada número en desenes i unitats. Col·loca cada número descompost (amb els furgadents) en les safates i en la columna corresponent. Passa els furgadents de la safata que té menys a la safata que té més per a poder...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Vacaciones funcionales (Modificación REA-DUA Consejería Educación Junta Andalucía)
Afunción es una atleta de alta competición que ha conseguido cosechar títulos, méritos y honores en una gran cantidad de competiciones, tanto nacionales como internacionales. Los responsables de "Mathematical Sport Challenge" han pedido su ayuda para diseñar su circuito deportivo utilizando funciones matemáticas, para lo que contarán con la inestimable colaboración de Rectoparábolo. ¿Te animas a ser un discípulo de Rectoparábolo como Afunción?
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
CADA GOTA DE AGUA CUENTA
En esta situación de aprendizaje el alumnado creará un decálogo matemático sobre el ahorro de agua. Para ello realizará una pequeña investigación sobre volumen y capacidad, en la que tendrán que elaborar y analizar interrogantes, planificar el trabajo, aplicar estrategias de razonamiento, medir y comparar medidas, explicar de forma argumentada, oralmente y por escrito el proceso realizado y las conclusiones. El alumnado aprenderá a resolver situaciones problemáticas con medidas de volumen y...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso