- Inicie sesión o registrese para enviar comentarios
Imagen miniatura
Idioma
catalán
Permitir que otros lo compartan
Desactivado
Certificado
Desactivado
solrID
es_2025041022_9130452
¿Permites usos comerciales de tu obra?
No
¿Permites modificaciones de tu obra?
Sí, mientras se comparta de la misma manera
Objetivos didácticos
a) Interpretar informació seleccionant les estratègies i recursos pertinents per a elaborar projectes d'integració social adequats a la persona destinatària, el context i el marc legal vigent i que incorporen la perspectiva de gènere, així com la defensa dels drets de les víctimes de violència de gènere i de les seues filles i fills.
c) Aplicar les tecnologies de la informació i de la comunicació, identificant els protocols i recursos pertinents per a gestionar la documentació i realitzar les actuacions administratives associades a la intervenció.
c) Aplicar les tecnologies de la informació i de la comunicació, identificant els protocols i recursos pertinents per a gestionar la documentació i realitzar les actuacions administratives associades a la intervenció.
Descripción
En grups de 5 persones, heu de crear una campanya de difusió d’un projecte d’una organització que vos cride l’atenció.
- Elegeix una organització i un projecte (pot ser algun que s’ha plantejat a classe; migrants, joves, addicció, cooperació, població gitana o altres).
- Fes una anàlisi de la difusió (enfocament, rellevància que se li dona, missatge, inversió (quantia o percentatge econòmic del pressupost), canals de difusió, colors, logo…).
- Planteja una altra possible campanya de difusió (enfocament, missatge, perspectiva de gènere, llenguatge inclusiu, colors, eslogan, canals de difusió).
- Crea una o vàries mostres de la campanya.
- Elegeix una organització i un projecte (pot ser algun que s’ha plantejat a classe; migrants, joves, addicció, cooperació, població gitana o altres).
- Fes una anàlisi de la difusió (enfocament, rellevància que se li dona, missatge, inversió (quantia o percentatge econòmic del pressupost), canals de difusió, colors, logo…).
- Planteja una altra possible campanya de difusió (enfocament, missatge, perspectiva de gènere, llenguatge inclusiu, colors, eslogan, canals de difusió).
- Crea una o vàries mostres de la campanya.
Etiquetas
Recurso de aprendizaje
Área de conocimiento
Contexto educativo
Para utilizar por
Idioma del destinatario
catalán
Agrupacion de alumnos
Lugar de utilización
Modalidad de uso
Conocimiento Previo
- La importància de la difusió i el seu desenvolupament.
- 10 claus del màrketing modern.
- La clau del màrketing i màrketing social.
- Els colors i el seu significat, a nivell psicològic i social.
- Les campanyes de difusió d'ONGs i el seu desenvolupament.
- La importància de la inversió en difusió i màrketing social.
- Campanyes interactives de màrketing social.
- Diferències del màrketing social i màrketing comercial.
- L'ús del llenguatge inclusiu.
- Ferramentes de campanyes de difusió.
CONTINGUTS CURRICULARS:
La publicitat i la comunicació en la intervenció social.
Les campanyes publicitàries, la sensibilització d’intervencions, estratègies de comunicació ètica a través de lesTIC.
Recursos i organismes que promouen la igualtat entre gèneres i protocols d’intervenció.
Incorporació de la perspectiva de gènere, un llenguatge inclusiu i no sexista en instruments de promoció i difusió.
Elaboració de materials per a la promoció i difusió d’intervencions socials a través de les TIC.
Analitzar i adaptar la comunicació de les intervencions a la societat del moment.
Assumir un compromís ètic en la comunicació d’intervencions socials.
Una visió crítica i una actitud respectuosa cap a la població destinatària en la comunicació d’intervencions socials.
- 10 claus del màrketing modern.
- La clau del màrketing i màrketing social.
- Els colors i el seu significat, a nivell psicològic i social.
- Les campanyes de difusió d'ONGs i el seu desenvolupament.
- La importància de la inversió en difusió i màrketing social.
- Campanyes interactives de màrketing social.
- Diferències del màrketing social i màrketing comercial.
- L'ús del llenguatge inclusiu.
- Ferramentes de campanyes de difusió.
CONTINGUTS CURRICULARS:
La publicitat i la comunicació en la intervenció social.
Les campanyes publicitàries, la sensibilització d’intervencions, estratègies de comunicació ètica a través de lesTIC.
Recursos i organismes que promouen la igualtat entre gèneres i protocols d’intervenció.
Incorporació de la perspectiva de gènere, un llenguatge inclusiu i no sexista en instruments de promoció i difusió.
Elaboració de materials per a la promoció i difusió d’intervencions socials a través de les TIC.
Analitzar i adaptar la comunicació de les intervencions a la societat del moment.
Assumir un compromís ètic en la comunicació d’intervencions socials.
Una visió crítica i una actitud respectuosa cap a la població destinatària en la comunicació d’intervencions socials.


