Imagen miniatura
Difusió projecte social
Idioma
catalán
Permitir que otros lo compartan
Desactivado
Certificado
Desactivado
solrID
es_2025041022_9130452
¿Permites usos comerciales de tu obra?
No
¿Permites modificaciones de tu obra?
Sí, mientras se comparta de la misma manera
Objetivos didácticos
a) Interpretar informació seleccionant les estratègies i recursos pertinents per a elaborar projectes d'integració social adequats a la persona destinatària, el context i el marc legal vigent i que incorporen la perspectiva de gènere, així com la defensa dels drets de les víctimes de violència de gènere i de les seues filles i fills.
c) Aplicar les tecnologies de la informació i de la comunicació, identificant els protocols i recursos pertinents per a gestionar la documentació i realitzar les actuacions administratives associades a la intervenció.
Descripción
En grups de 5 persones, heu de crear una campanya de difusió d’un projecte d’una organització que vos cride l’atenció.
- Elegeix una organització i un projecte (pot ser algun que s’ha plantejat a classe; migrants, joves, addicció, cooperació, població gitana o altres).
- Fes una anàlisi de la difusió (enfocament, rellevància que se li dona, missatge, inversió (quantia o percentatge econòmic del pressupost), canals de difusió, colors, logo…).
- Planteja una altra possible campanya de difusió (enfocament, missatge, perspectiva de gènere, llenguatge inclusiu, colors, eslogan, canals de difusió).
- Crea una o vàries mostres de la campanya.
Recurso de aprendizaje
Área de conocimiento
Para utilizar por
Idioma del destinatario
catalán
Agrupacion de alumnos
Lugar de utilización
Modalidad de uso
Conocimiento Previo
- La importància de la difusió i el seu desenvolupament.
- 10 claus del màrketing modern.
- La clau del màrketing i màrketing social.
- Els colors i el seu significat, a nivell psicològic i social.
- Les campanyes de difusió d'ONGs i el seu desenvolupament.
- La importància de la inversió en difusió i màrketing social.
- Campanyes interactives de màrketing social.
- Diferències del màrketing social i màrketing comercial.
- L'ús del llenguatge inclusiu.
- Ferramentes de campanyes de difusió.

CONTINGUTS CURRICULARS:
La publicitat i la comunicació en la intervenció social.
Les campanyes publicitàries, la sensibilització d’intervencions, estratègies de comunicació ètica a través de lesTIC.
Recursos i organismes que promouen la igualtat entre gèneres i protocols d’intervenció.
Incorporació de la perspectiva de gènere, un llenguatge inclusiu i no sexista en instruments de promoció i difusió.
Elaboració de materials per a la promoció i difusió d’intervencions socials a través de les TIC.
Analitzar i adaptar la comunicació de les intervencions a la societat del moment.
Assumir un compromís ètic en la comunicació d’intervencions socials.
Una visió crítica i una actitud respectuosa cap a la població destinatària en la comunicació d’intervencions socials.