STICKERS_ús-i-abús - TECNOLOGIA.pdf
Ode navigation


Colócao no seu sitio web

En aquesta fase l’alumnat treballarà en parelles/individual Partint d’un dels stickers que han rebut o vist de les xarxes social, han de crear altre nou, que siga inofensiu però que puga transmetre un missatge semblant al que tenia l’sticker de partida. Per a fer-ho, gastaran una aplicació creada amb el programa PartyRock, que permet generar aplicacions generatives impulsades per IA sense necessitat d’escriure codi. Esta activitat també permet adaptar-la al nivell o matèria des de la que s’està duent a terme. Per exemple, es pot plantejar a l’alumnat la creació de l’aplicació que permet fer una primera idea de l’sticker definitiu. L’aplicació ens pregunta la classificació que hem fet dels stickers, ens deixa descriure’l i obri una conversa amb nosaltres per arribar a un sticker inicial més respectuós que l’inicial, classificat amb color roig. Una vegada obtés este sticker, es descarrega i s’edita amb qualsevol dels programes proposats als annexos i es dona l’oportunitat d’incorporar text, que podria ser algun aforisme o frase de les facilitades a l’alumnat. Els “contrastickers” generats s’entreguen al professorat en la plataforma Aules, que crea una base de dades d’stickers alternatius de lliure accés per a tot l’alumnat del grup.
Grupo