L'aprofitament escolar dels malnoms
Ode navigation
Loading viewer..
Loading content..
209
Bisitak
Jarri zure webgunean
Jarri zure webgunean
L'objectiu d'aquesta tasca és reivindicar la necessitat d'integrar l'estudi dels MALNOMS dins dels continguts educatius de secundària, tant des d’una perspectiva lingüística com des d'una visió cultural. La incorporació dels antropònims a l'aula permet als alumnes no només apropar-se a una part essencial de la seua història local, sinó també establir vincles amb el seu entorn més proper i entendre millor els processos de formació i ús de la llengua. Al mateix temps, ofereix l’oportunitat de tractar temes com la sociolingüística, la identitat personal i col·lectiva, o la diversitat cultural des d'una perspectiva pràctica i contextualitzada en la realitat de l'alumnat.
Ezagutza arloa
Hezkuntza testuingurua
Resource type
Lizentzia mota
universal


Lan hau lizentziapean dago" Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Other authors
M. TERESA ÀLVARO MARTÍ
End user
Alumnado en general
individual
individual
Educative context
Aula
Presencial
Hezkuntza erabilera
español (o castellano)
Ekarpenak
author
mt.alvaromarti
21/03/2025


