- Inicie sesión o registrese para enviar comentarios
Imagen miniatura
Idioma
catalán
Permitir que otros lo compartan
Desactivado
Certificado
Desactivado
solrID
es_2025073022_9170914
¿Permites usos comerciales de tu obra?
Sí
¿Permites modificaciones de tu obra?
Sí, mientras se comparta de la misma manera
Objetivos didácticos
OBJECTIUS: - Observar i explorar elements de la natura en la Primavera
- Identificar algunes plantes i xicotets insectes característics d’aquesta estació.
- Fomentar el respecte i cura cap als éssers vius.
- Expressar vivències i aprenentatges mitjançant l’art, el llenguatge oral i el joc.
- Vivenciar el cicle de la vida d’alguns insectes/ animals.
- Identificar algunes plantes i xicotets insectes característics d’aquesta estació.
- Fomentar el respecte i cura cap als éssers vius.
- Expressar vivències i aprenentatges mitjançant l’art, el llenguatge oral i el joc.
- Vivenciar el cicle de la vida d’alguns insectes/ animals.
Descripción
Aquesta situació d’aprenentatge, sorgeix de l’interés que els infants mostren per l’entorn que ens envolta, on cada dia veuen els camps ple de flors, vegetació i insectes. Moments en que els agrada agafar caragols, marietes i sabaters i observar-los, també agafar floretes de diferents colors per regalar-les a les famílies. Aprofitem aquesta motivació inicial per transformar-la en una situació d’aprenentatge, en la qual a través de diferents vivències i fent servir diferents eines digitals, puguen conéixer el cicle de la vida de diferents animals com els cucs de seda o el creixement d’una planta, la cura dels èssers vius... Com també aprendre les diferents característiques i propietats de plantes i insectes així com l’estima per tot allò que ens envolta. A través d'aquesta situació d'aprenentatge també aproparem als xiquets i xiquetes a les competències digitals, ja que vivim en un món digitalitzat i és important que sàpiguen donar un bon ús a través d'activitats didàctiques.
D’aquesta manera estaríem considerant el treball d’alguns dels ODS (3,4,7,11,13 i 15).
D’aquesta manera estaríem considerant el treball d’alguns dels ODS (3,4,7,11,13 i 15).
Etiquetas
Recurso de aprendizaje
Área de conocimiento
Contexto educativo
Para utilizar por
Idioma del destinatario
catalán
Agrupacion de alumnos
Lugar de utilización
Modalidad de uso
Conocimiento Previo
No es requereixen coneixement previs, va dirigit a alumnat d'infantil.


