Dos documents junts.pdf

Ode navigation



Loading viewer.. Loading viewer..


Loading viewer.. Loading content..
137 Visits
Put it on your website

Put it on your website

L’activitat consistirà en què cada alumne trie un lloc, monument o edifici especial per a ell/a del seu poble i haurà de buscar una mica d’història sobre aquest, fer una descripció i afegir una imatge on es veja clarament allò descrit. A l’aula se’ls presentarà una diapositiva i una infografia on s’indicarà el treball a realitzar. S’indicarà en quin apartat d’Aules està penjada la informació on es veuran els apartats que haurà de contindre el seu treball i s’indicarà el lloc on penjar la tasca. Els apartats que haurà de contindre, com a mínim, el seu treball seran els següents: 1.- Títol: el nom de l’edifici, monument o indret triat. 2.- Història: l’alumne, després de fer una recerca a internet, anotarà una mica d’història d’aquest edifici, monument o indret. 3.- Descripció: fer una descripció objectiva o subjectiva. 4.- Fotografia: fer una fotografia d’allò descrit i penjar-la a la seua tasca. (L‘alumne pot aparèixer també en aquesta) Qui crega oportú pot ampliar el seu treball afegint curiositats, anècdotes i observacions de la gent del poble sobre el lloc triat, o també pot indicar perquè l’ha triat... Una vegada acabada la tasca escrita, l’alumnat exposarà de manera oral el seu treball a l’aula.

Knowledge area
Educational context
Resource type
Other authors
End user Alumnado en general
Grupo
Educative context Aula Semipresencial
Educational use
español (o castellano)
Contributions
author mp.domenech 31/03/2025