ARXIU BENLLIURE PETJADES QUE NO S'ESBORREN.pdf
Ode navigation


Put it on your website

Els alumnes hauran de resoldre un problema realista ja que se'ls plantejarà un crim i hauran de resoldre el crim des del punt de vista de l'equip forense i de la genètica. Per tant és una situació d'aprenentatge significativa que integra les competències científica, lingüística i digital. La competència digital la tractaran amb els simuladors i les diverses ferramentes digitals que utilitzaran. La competència lingüística ja que han d'elaborar un informe escrit i un debat oral. I la competència científica ja que analitzaran les dades genètiques per tal de resoldre el crim que se'ls plantejarà. La metodologia que s'aplicarà és activa ja que es tracta d'un aprenentatge basat en problemes ja que han de resoldre el crim. També és aprenentatge cooperatiu perque treballaran en grups de 4: genetista, analista, coordinador i portaveu. I n'hi haurà una part de Flipped Classroom amb el vídeo introductiu previ sobre Mendel per tal de tenir clar els conceptes bàsics del tema.
Grupo