PROCOMÚN
Es mostren els resultats 1 a 20 d'un total de 85
-
Kahoot Infography.pdf
El alumnado crea un cuestionario en Kahoot eligiendo un tema de entre los siguientes: "Food", "Travel", "Sports" y "Body parts". Se puede realizar individualmente o en grupos de 2 ó 3 estudiantes. Como los alumnos no tienen permiso para registrarse con la Identidad Digital (y sin ella) en Kahoot, se ha optado por iniciar sesión con la Identidad Digital de ambos docentes en los Chromebook de los diferentes grupos para que puedan usar la herramienta, siempre bajo supervisión. Se adjunta una guí...Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
CREA EL TEU KAHOOT VERBAL.pdf
Activitat de creació d'un Kahoot amb formes verbals en valencià.Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Caja de aprendizaje EL BUEN USO DE INTERNET.pdf
Con la siguiente caja de aprendizaje introducimos a los alumnos en un entorno seguro y les animamos a usar herramientas digitales educativas y muy útiles para desarrollar sus competencias digitales.Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Cap. 13 Libro de la selva
Kahoot del Capítulo 13 del Libro de la Selva https://create.kahoot.it/share/capitulo-13/e8165218-368f-4a1c-9d50-df5ae912686aÀrea de coneixementContext educatiu -
Sector primari.pdf
Presentació teòrica en Canva sobre el sector primari. També, se realitza un Kahoot com avaluació després de realitzar les activitats.Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Elaboració de qüestionaris d'Història
• Elabora un qüestionari on line sobre la II República espanyola i la Guerra Civil. • L’alumnat haurà de crear un formulari amb preguntes de resposta múltiple amb les ferramentes MS Forms i Kahoot que després compartiran amb els seus companys per a avaluar els coneixements del tema. Per a realitzar les preguntes i respostes es basaran en una presentació Canva facilitada pel professor. Cada pregunta s’acompanyarà d’informació textual, gràfica o audiovisual que l’alumnat haurà de cercar a inte...Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Kahoot: Què sentim?
Mitjançant un Kahoot interactiu, l'alumnat reconeixerà i identificarà emocions bàsiques (alegria, tristesa, ràbia, por) a partir d'imatges de dibuixos. Així, a través d’un joc interactiu a Kahoot, seleccionen l’emoció que es mostra (alegria, por, tristesa, ràbia...) i responen preguntes sobre com se sentirien en situacions concretes (veure un fantasma, trobar un dinosaure, perdre un joguet, etc.).Està dissenyat com una activitat lúdica per reforçar les sessions d'educació emocional i ajudar l...Àrea de coneixementContext educatiu -
АКУНИН - Details - Kahoot!_0.pdf
Actividad lúdica sobre el libro Leviafan de Boris Acunin.Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Let's create a Kahoot!.pdf
Esta infografía educativa, diseñada para alumnado de Educación Primaria (nivel 3.º de Primaria), presenta de forma sencilla, visual y accesible los pasos principales para crear un quiz en Kahoot sobre el Festival Internacional de Edimburgo. El recurso utiliza un lenguaje claro, frases cortas con el uso del verbo modal can y está apoyado con pictogramas de ARASAAC para facilitar la comprensión lectora y visual, siguiendo los principios del Diseño Universal para el Aprendizaje (DUA). Conten...Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Tutorial kahoot mitologia cultura clasica.pdf
Esta presentación en PowerPoint está diseñada como una guía práctica para llevar a cabo una actividad gamificada en la asignatura de Cultura Clásica (3º ESO). Los alumnos trabajan en equipo para leer, comprender y exponer un mito clásico (Dédalo e Ícaro, el Minotauro o los doce trabajos de Hércules), utilizando como fuente principal el libro "Pequeña historia de la mitología clásica", de Emilio del Río. Tras la exposición oral, cada grupo crea un Kahoot con preguntas sobre su mito, que luego ...Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
EXPLORADORS REGENE ANIMAL.pdf
• El recurs ha sigut elaborat en kahoot, en el que es planteja una situació d’aprenentatge orientada al regne animal. Està dirigida a l’alumnat de segon de primària, 7-8 anys en l’àrea de Coneixement del medi. -OBJECTIUS: · Comprendre i interpretar fenòmens naturals i socials utilitzant estratègies d’indagació. ·Formular preguntes, plantejar hipòtesis i buscar evidències. ·Utilitzar dispositius i eines digitals per observar, registrar dades i representar informació. ·Valorar l’impacte de...Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Funció de relació: els sentits
Presentació teòrica en Canva sobre la funció de relació, en concret, els òrgans dels sentits amb dos activitats interactives on han de seleccionar i integrar informació digital i interactuar amb un contingut digital. També, se realitza un Kahoot com avaluació després de realitzar les activitats.Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
EXPLORADORS REGENE ANIMAL.pdf
El recurs ha sigut elaborat en kahoot, en el que es planteja una situació d’aprenentatge orientada al regne animal. Està dirigida a l’alumnat de primer de primària, 6-7 anys en l’àrea de Coneixement del medi.Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
CONCEPTO FÍSICA Y QUÍMICA.pdf
“Crea una presentación multimedia sobre un fenómeno físico o químico” Los alumnos trabajarán en grupos y elegirán un tema (por ejemplo: la densidad, los cambios de estado, la energía térmica, reacciones químicas cotidianas...). Elaborarán una presentación digital (Google Slides, Canva, Genially, etc.) incluyendo: - Explicación del fenómeno con ejemplos. - Imágenes, vídeos o animaciones. - Un pequeño experimento casero grabado o ilustrado (opcional). - Fuentes fiables de información.Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
¿Adivinas el contenedor?
https://create.kahoot.it/share/adivinas-el-contendor/40f2bd8c-4dd8-4888-8892-d38d20fbb46aÀrea de coneixementContext educatiu -
Una mirada al pasado_Nos acercamos a la Edad Media.pdf
Infografía donde se explican los pasos a seguir en la investigación, selección y creación de contenidos sobre la Edad Media, a través de la realización de Kahoot.Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
EL SUJETO
"El Sujeto". Actividades propuestas para trabajar el concepto "sujeto" en el curso 6º de primaria. https://kahoot.it/challenge/c54cb50c-2156-417c-b48b-7c577ce7eef8_1750428293311 https://www.liveworksheets.com/es/worksheet/es/comunicacion-y-lenguaje/1294442 https://wordwall.net/es/resource/3428852/identifica-el-sujetoÀrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
kahoot.pdf
Es un kahoot para evaluar la situación de aprendizaje de "Conocemos nuestro cuerpo".Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Infografia l'enciclopèdia dels compositors.pdf
Infografia de l'activitat "L'enciclopèdia dels compositors" on l'alumnat per grups elabora un Kahoot!!, per a la resta de la classe després d'haver cercat la informació amb la finalitat de conéixer diferents compositors rellevants de la història.Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Tutorial kahoot mitologia cultura clasica.pdf
Esta presentación en PowerPoint está diseñada como una guía práctica para llevar a cabo una actividad gamificada en la asignatura de Cultura Clásica (3º ESO). Los alumnos trabajan en equipo para leer, comprender y exponer un mito clásico (Dédalo e Ícaro, el Minotauro o los doce trabajos de Hércules), utilizando como fuente principal el libro "Pequeña historia de la mitología clásica", de Emilio del Río. Tras la exposición oral, cada grupo crea un Kahoot con preguntas sobre su mito, que luego...Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs


