Músiques del segle XX:-Impressionisme, -Expressionisme, -Nacionalisme, -Neoclassicisme, -Música d'Avantguarda.
-L'activitat consisteix en una exposició a classe de cada moviment musical, utilitzant un powerpoint per a cada movimen. -Temporalització: -La duració total de la activitat són 8 sesions, 2 sesions per setmana. Començaran a partir del 5 de Maig i acabaran el 30 de Maig. -Sessió 1, 2: buscar característiques, autors, pintors i músics de cada moviment. -Sessió 3 i 4: realització d'un powerpoint del corresponent moviment musical del segle XX. -Sessions 5, 6, 7, 8: presentació i avaluació dels treballs realitzats. -Contextualització de l'alumnat: Aquesta activitat té en compte la diversitat de l'alumnat i la integració de tots els alumnes, independentment de les seves capacitats o necessitats educatives. -Grup de 20 alumnes 3r ESO A que s'ajunten amb 10 de 3r ESO PDC. -Tenim una alumna amb dificultats visuals que ja ve preparat amb el material adequat. - Dels 30 alumnes 5 tenen problemes amb la llengua valenciana i se'ls adapta al castellà. -L'alumna amb dificultats visuals està en primera fila, utilitza un ordinador portàtil adequat a les seves qualitats. -S'ha donat a l'alumne informació i material sobre els diversos moviments musicals del segle XX. -Per als alumnes del PDC s'ha facilitat els continguts del tema per facilitar-los la comprensió: "Sprechgesang" el substituïm per "Cant parlat". -Recursos tecnològics: -Per a realitzar l'activitat, l'alumnat utilitzarà mòbils i ordinadors del centre o personals. -L'aula disposa de connexió Wifi per a connectar-se a Internet per a la cerca d'informació. -L'aula disposa de pantalla i projector, i un sistema de so per a la projecció de vídeos. -Competències digitals: 1. Informació i alfabetització digital. Competència 1.1: Navegació, cerca i filtratge de dades, informació i contingut digital. 2. Comunicació i col·laboració digital. Competència 2.5: Etiqueta. 3. Creació de contingut digital. Competència 3.1: Desenvolupament de continguts digitals. Competència 3.2: Integració i reelaboració de contingut digital. 4. Seguretat digital. Competència 4.2: Protecció de dades personals i privadesa. 5. Resolució de problemes digitals. Competència 5.2: Identificació de necessitats i respostes tecnològiques. -Criteris d'Avaluació: Els criteris d’avaluació son el següents: Avaluació formativa (durant el procés) Observació constant i recollida d‟evidències a mesura que l‟alumnat avança en la creació del treball. Ús de rúbriques i llistes de confrontació per guiar laprenentatge. Avaluació sumativa (producte final). Valoració del treball realitzat, segons criteris de qualitat tècnica, creativitat i ús ètic dels recursos. S'adjunta rúbrica d'avaluació al mateix recurs perquè l'alumnat sàpiga quins aspectes es valoraran i en quin percentatge.