RECURSOS D'APRENENTATGE
-
Encàrrec de configuració de dos PC per una empresa
En aquesta activitat continuarem treballant amb màquines virtuals. Concretament, simularem una situació que bé podria ser real i mirarem de donar-hi resposta seguint els passos que trobaràs en cada una de les tasques que trobaràs a la pàgina d'activitats. Ara mateix, el més important és que tu ja tens prou recursos per fer la instal·lació i clonació de les màquines de forma autònoma, i que també has practicat com configurar els usuaris. Com a novetat, a les següents activitats veuràs pe...
Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
3, 2, 1 Canovelles
Aprofitant la visita del alcalde de Canovelles a l'escola a fer una xerrada sobre l'explicació del jaciment del neolític que n'hi ha al municipi. Els infants mostren interès per conèixer el seu municipi i com actua amb el canvi climàtic. Amb aquesta situació es pretén que els infants coneguin el municipi on viuen i que creïn com a producte final un video grupal explicant el seu municipi. Aquesta Situació d’Aprenentatge treballa el ODS 13. Adoptar mesures urgents per a combatre el canvi clim...
Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Perill de les xarxes socials
En aquest recurs trobareu una imatge interactiva de Genially per poder emprar a ESO a l'assignatura de Tecnologia. La imatge tracta sobre quatre dels perills de les xarxes socials.
Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Quizz bomba - El Procés Tecnològic
Gamificació sobre el procés tecnològic per a alumnes de 2n ESO. Aquest joc didàctic es pot utilitzar per a repassar els coneixements que han adquirit a l'aula sobre el procés tecnològic o simplement com a activitat lúdica. El recurs està elaborat amb genial.ly. L'enllaç al recurs és aquest: https://view.genial.ly/63e35d0447fadf001024b74c
Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Pràctiques de Tecnologia. Programació d'ESP32 amb BlocklyArduino i Arduino IDE.
• L’ordinador com a element de programació i control de sistemes robotitzats. • Realització de pràctiques de tecnologia utilitzant automatismes i robots programats amb els entorns gràfics Arduino IDE i BlocklyArduino.
Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs -
Descoberta Gamificada de l'Entorn
L’alumnat d'ESO descobreix el seu entorn proper jugant amb Apuntik, una aplicació mòbil en que es potència la cultura de la ciutat a través de la gamificació d’una forma divertida i competitiva.
Àrea de coneixementContext educatiuTipus de recurs