RECURSOS DE APRENDIZAJE
-
How can we enjoy our family time?.pdf
This educational resource is designed for students in 6th grade of Primary Education and focuses on promoting well-being and communication skills through the use of digital tools. In this learning situation, students will explore leisure activities that can be enjoyed in the Valencian Community during the Christmas season, using English to develop their language skills in a real-world context. Through guided research, class discussions, and group collaboration, students will investigate fun...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
The Future of Cultural Heritage (Part I)
Enseñanzas Oficiales de Idiomas Curso e Idioma: Inglés Nivel Avanzado C1-c2 Nivel de Marco Común de Referencia Europeo: C1-C2
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
The Future of Cultural Heritage (Part III)
Enseñanzas Oficiales de Idiomas Curso e Idioma: Inglés Nivel Avanzado C1-c2 Nivel de Marco Común de Referencia Europeo: C1-C2
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
The Future of Cultural Heritage (Part II)
Enseñanzas Oficiales de Idiomas Curso e Idioma: Inglés Nivel Avanzado C1-c2 Nivel de Marco Común de Referencia Europeo: C1-C2
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Recording a podcast
This educational resource is designed for students in 6th grade of Primary Education and focuses on promoting well-being and communication skills through the use of digital tools. In this learning situation, students will explore leisure activities that can be enjoyed in the Valencian Community during the Christmas season, using English to develop their language skills in a real-world context. Through guided research, class discussions, and group collaboration, students will investigate fu...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Welcome travelers! - Travel Blog Design. 6º Primaria
Situación de aprendizaje para aprender más sobre el mundo, elementos creados por el hombre y los que corresponden a la naturaleza, utilizando el grado comparativo y el superlativo de los adjetivos, de manera afirmativa, interrogativa y negativa.
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso


