PROCOMÚN
Mostrando resultados 1 a 20 de un total de 182
-
La música de la meua família_0.pdf
L’activitat consisteix en preguntar a quatre familiars (pare, mare, iaios, oncles, veïns) la seua cançò preferida. Una vegada tenen el títol i el cantant / grup, han de fer una cerca d’informació i elaborar una presentació on recopilen quines cançons són i una breu explicació de cadascuna.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
INDICACIONES PODCAST.pdf
Aquest recurs va dirigit a l’alumnat de 3r d’ESO en la matèria de música. El principal objectiu és que sintetitzen el més important de la història de la música del Renaixement en un podcast educatiu. L’activitat permet que treballen la història de la música, promou la competència en expressió oral, la recerca i síntesi de la informació així com la competència digital.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Componemos con flat.io
Actividad en la que los alumnos aprenden a utilizar la plataforma "Flat.io", ideal para la escritura musical, comenzando desde el principio: inicio de sesión y copia de una partitura realizada por el profesor anteriormente.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
PROJECTE DE MÚSICA LA MEUA GERMANA NANNERL
Aquest recurs està destinat a l'alumnat de 3r curs d'Educació Secundària Obilgatòria. Es tracta del visionat de la pel.lícula Nannerl, la germana de Mozart. A continuació s'organitza la classe en grups de 3-5 alumnes en l’aula de música on buscaran informació sobre la vida de Nannerl Mozart i el seu germà Mozart. Utlitzant la informació buscada realitzaran una presentació utilitzant POWERPOINT per a presentar-lo a la resta dels companys. Aquesta activitat la realitzarem durant el tercer ...Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
La Música en l'Art al llarg de la Història
Vínculo al recurso: https://portal.edu.gva.es/aules/eso/Área de conocimientoContexto educativo -
CANVA INFOGRAFIA FINAL.pdf
• PODCAST (Una cunya de ràdio-Fem un anunci) • L’alumnat de 3r ESO, mitjançant la radio del centre situada al departament de música treballarà les competències comunicatives. Utilitzaran 8 sessions sobre creativitat, música i noves tecnologies. Treballant habilitats del segle XXI com la competència digital i el treball col·laboratiu vinculant-se a l’ODS 3 sobre benestar. Faran el registrament d’un anunci publicitari o cunya de radio de temàtica lliure amb utilitzant el programa AUDACITY. (c...Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
CONOCEMOS MUSESCORE -.pdf
• La actividad consiste en aprender a trabajar con un editor de partituras Musescore3. Los alumnos accederán a la plataforma Aules, con su identidad digital. Trabajarán modificando un archivo musical en formato mid mediante este editor digital de partituras. Con ello trabajaremos elementos del lenguaje musical, y la competencia digital.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Treball pel·lícula Amadeus
A partir del visionat de la pel·lícula Amadeus, de Milos Forman (1984), es proposaran una sèrie de temes relacionats amb la vida de Mozart. L'alumnat investigarà si aquests temes són una invenció del film o pel contrari van passar de veritat o en cas contrari què passà realment, o siga, proves de verificació.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
PROCOMUN RECUERDOS DE LA ALHAMBRA.pdf
En este video tutorial de piano fácil nos ayudará a poder interpretar la obra para guitarra De Francisco Tàrrega, RECUERDOS DE LA ALHAMBRA.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
MÚSICA SIGLO XX_0.pdf
Realización de un trabajo de forma individual o de dos personas. Cada uno elegirá una corriente musical del siglo XX. Preparará una exposición con diapositivas (GENIALLY) con una breve exposición al resto de la clase. Una vez realizadas todas las exposiciones se hará un examen.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Músiques del segle XX:-Impressionisme, -Expressionisme, -Nacionalisme, -Neoclassicisme, -Música d'Avantguarda.
-L'activitat consisteix en una exposició a classe de cada moviment musical, utilitzant un powerpoint per a cada movimen. -Temporalització: -La duració total de la activitat són 8 sesions, 2 sesions per setmana. Començaran a partir del 5 de Maig i acabaran el 30 de Maig. -Sessió 1, 2: buscar característiques, autors, pintors i músics de cada moviment. -Sessió 3 i 4: realització d'un powerpoint del corresponent moviment musical del segle XX. -Se...Área de conocimientoContexto educativo -
Podcast a les aules
Canva explicatiu de la tasca que han de realitzar els/les alumnes de 3r d' ESO.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Poètica Musical i Literària.pdf
Aquest projecte s’articula a partir de la confluència de dos tasques: RECITAL Cada grup haurà de trobar quatre poemes: dos de l’Edat Mitjana i dos del Renaixement. Aquests hauran de tractar sobre el tema que se’ls proposarà. -Els poemes escollits serviran per dur a terme una actuació en què es recitaran o dramatitzaran de forma original i amb acompanyament musical de l’època. -El recital es podrà celebrar en qualsevol lloc de l’institut. -Poden utilitzar-se disfresses, maquillatge, qualsevol ...Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Eines digitals.Audacity.Retallar i ´ Fade out ` .
Eines digitals.Audacity.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Música popular 1970.pdf
La música popular dels anys 70 va ser una dècada de gran diversitat i evolució musical. Va estar marcada per la fusió de diversos gèneres com el rock dur i sinfònic, el funk, el disco, el reggae i la música punk.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Descobrim el podcast.pdf
Presentació del pas a pas per crear un podcast.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Les noves músiques del s.xx_.pdf
Breu explicació dels principals gèneres musicals populars sorgits en el segle XX.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Cas Dives del jazz
Es un PDF en el cual se describe una actividad de investigación sobre tres de las principales cantantes de jazz del siglo XX. En el documento aparece un supuesto artículo de una importante revista musical en el cual han desaparecido ciertos datos sobre las cantantes. El alumnado de 3ºESO deberá buscar la información que falta con la ayuda de unas preguntas que también figuran en el documento para poder completar toda la información sobre estas divas del jazz. Esta actividad está incluida dent...Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Infografia cine ies álvaro falomir amb nom i llicència + treball.pdf
En aquesta activitat proposem una sèrie de pel·lícules per a vore a l'aula de Música. En concret per a aquesta activitat proposem vore la pel·lícula Amadeus per donar com a finalitzada l'època del Classicisme i començar després el Romanticisme.Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Treballem digitalment al món de la Música!
Aquest recurs educatiu, creat amb eXeLearning, està dirigit a l’alumnat de Tercer d’ESO en l’assignatura de Música. L’objectiu principal és fomentar la creativitat musical i la competència digital mitjançant l’ús d’eines tecnològiques com MuseScore o Noteflight, que permet la creació col·laborativa de partitures, i altres activitats interactives per a la lectura rítmica i el reconeixement d’instruments. Aquest recurs s’emmarca dins d’una situació d’aprenentatge activa i col·laborativa, o...Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso