LEARNING RESOURCES
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Unit 7 - Brand Builders - Sell your idea!.pdf
In this unit, students will explore the fascinating world of marketing and branding through the lens of David Ogilvy, the Father of Advertising. From the basics of defining a brand to creating persuasive advertising campaigns, students will learn how to effectively communicate with their target market using a variety of marketing strategies. Through scaffolded lessons, they will gain hands-on experience in crafting slogans, designing visual elements, and selecting the right channels for their...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
RETO 10 - La publicidad en el lugar de venta
Este recurso educativo abierto se ha desarrollado para el alumnado que se encuentre cursando el módulo de Dinamización del Punto de Venta, concretamente la unidad de trabajo número 10 sobre la publicidad en el lugar de venta.
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Marketing y Publicidad
Conceptos y ejemplos de Ideasdecasa.net sobre Marketing y Publicidad
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Medios publicitarios
Tipos de medios. Aplicaciones publicitarias. Introducción al plan de medios
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
CREATE AN ADVERTISING CAMPAIGN. BE THE DESIGNER!
Se trata de un proyecto para el módulo de Inglés en el Grado Superior de Administración y Finanzas .
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