RECURSOS DE APRENDIZAXE
-
El nombre d'or
Activitat orientada a l'alumnat d'ESO o Batxillerat al voltant del nombre d'or i la proporció àuria o divina proporció. S'explica què és el nombre d'or i la seua obtenció i es proposen cinc línies d'investigació relacionades amb la proporció àuria: la successió de Fibonacci, la geometria, la Naturalesa, l'art i el cànon de les proporcions humanes. Cada investigació s'orienta o dirigix amb una sèrie de qüestions plantejades, que inclouen una d'ampliació.
Área de coñecementoContexto educativoTipo de recurso -
Tasca_Tema_Energies_4PDC.pdf
Tasca per a realitzar una presentación en grups.
Área de coñecementoContexto educativoTipo de recurso -
LES MATEMÀTIQUES ESTAN PER TOT ARREU
• LES MATEMÀTIQUES ESTAN PER TOT ARREU, LES VEUS? • El recurs és una presentació elaborada amb l’eina PowerPoint i va dirigida als alumnes de 4t d’ESO de l’IES MONTDÚVER de Xeraco. Forma part d’una tasca de la 3ª avaluació de la matèria de MATEMÀTIQUES, englobada en l’àmbit científic-matemàtic. Es tracta una presentació amb tota la informació necessària per a formar part del concurs de fotografia matemàtica: bases, lloc d’entrega de la fotografia, format vàlid, característiques necessàries, ...
Área de coñecementoContexto educativoTipo de recurso -
ACTIVITAT TRIGONOMETRIA I REALITAT_0.pdf
Aquesta activitat aprenentatge tracta de resoldre problemes de la realitat pròxima als alumnes aplicant els continguts estudiats a classe de la trigonometria.
Área de coñecementoContexto educativoTipo de recurso -
Viatge fi de curs (SA decimals).zip
L'alumnat haurà de cercar i seleccionar informació digital per a elaborar, mitjançant grups cooperatius, el seu producte final i realitzar una exposició d'aquest. La situació d’aprenentatge desenvolupa les operacions amb nombres decimals mitjançant el càlcul i planificació d’un viatge en grup.
Área de coñecementoContexto educativoTipo de recurso -
SA Funcions.pdf
Situació d'aprenentatge sobre conceptes bàsics de funcions. Inclou la recerca o creació de la gràfica a estudiar, i l'estudi de l'evolució de la gràfica amb les conclusions que deriven d'aquesta.
Área de coñecementoContexto educativoTipo de recurso