ARTIKULUAK
-
La Revolución Industrial
https://view.genially.com/681cf787492609455dd1aebc/learning-experience-didactic-unit-la-revolucio-industrial
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Línia de temps antiga Grècia
https://www.canva.com/design/DAGm4OTmfeo/H_JDc0hcti4r3DvIMqbO3A/edit
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
La línea del temps
La línea del temps” Amb la ferramenta de disseny gràfic i amb el buscador d’internet, deuen completar una línea del temps desde la prehistòria fins a l’edat contemporània. Sols deuen apareixes les dates i els motius dels canvis d’era axí com imatges que recolzen i il·lustren el text.
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Visita virtual Museu Pompidou
https://docs.google.com/presentation/d/1SpFA1FwSEQy9nRpPrTryB0fwKFx9EQ_qiSfGwEn_BBw/edit#slide=id.p
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Un viatge visual per una època convulsa
https://view.genially.com/6815f33836bf7bc4b2b530cc/presentation-un-viatge-visual-per-una-epoca-convulsa
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Redactem notícies en l'època contemporània
Àrea/Matèria: Coneixement del Mig – Història Nivell/Grup: 6é A Situació d'Aprenentatge-Activitat Títol: Redactem notícies en l'època contemporània Descripció: L'alumnat, organitzat en grups, investigarà fets importants de l'Edat Contemporània ocorreguts a França (com la Revolució Francesa, Napoleó, etc.). A partir d'esta investigació, escriuran articles periodístics en format digital com si visqueren en eixa època. Treballaran en un document col·laboratiu en Word 365 en línia, on es...
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Los símbolos de la Unión Europea
La Unión Europea (UE) tiene varios símbolos que representan su identidad y valores, reflejando la unidad y la cooperación entre los países miembros. En el recurso que planteamos, profundizaremos en cada uno de ellos. Para acceder al recurso en Sway, haz clic en el siguiente enlace.
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Viure en societat
"Viure en societat” Aquesta activitat forma part de la quarta situació d’aprenentatge anomenada “Les festes del meu barri”. L’alumnat treballarà la demografia, les maneres de classificar la població i les causes dels seus canvis com també on viuen i l’organització política del nostre país. L’activitat es durà a terme a la cinquena sessió de la SA i consta d’un qüestionari de 17 preguntes que s’utilitzarà com a repàs dels conceptes treballats en l’apartat de població.
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Edat mitjana
https://kahoot.it/challenge/09074753?challenge-id=51080e2a-6704-406c-bfcd-42f3733ce7b3_1746085516625
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Un viaje a una ciudad medieval
En este trabajo se busca que se conozcan como funcionaban las ciudades medievales y cuáles eran sus principales características como la arquitectura, la cultura o la política de estas urbes medievales. Tenéis que elaborar un tríptico, por parejas, sobre una ciudad medieval, destacando sus principales características, edificios y vida cotidiana, como si fuera una guía turística destinada a visitantes de la época. https://www.canva.com/design/DAGmC2n2hak/ybrYWKg1P971sZ8rSfmBkQ/edit?utm...
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
EL SIGLO XVIII: LA CRISIS DEL ANTIGUO RÉGIMEN
file:///C:/Users/capebi/Downloads/Beige%20Scrapbook%20Art%20and%20History%20Museum%20Infographic.pdf
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Coneixem la Historia. Repas
https://view.genially.com/6807dc33d8090e580ecea7a4/interactive-content-coneixem-la-historia
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Las pérdidas de un conflicto
https://www.canva.com/design/DAGkinvrggM/FmtctFoTiv1DBoPWvLgaOA/edit?utm_content=DAGkinvrggM&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Dones que han canviat el món
https://www.canva.com/design/DAGkZUTmWCA/d-18DPoUjUXl-XT2PacQDg/edit?utm_content=DAGkZUTmWCA&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton Aquest recurs permetrà investigar dones rellevants mitjançant preguntes clau perquè l’alumnat puga investigar en línia qui són, què han fet i per què són importants en la història.
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Situació d'Aprenentatge: JUGUEM A LES CARTES?
https://www.canva.com/design/DAFXBFjQvQQ/GSU1-9PtwGlzeFvGpmqCDg/watch?utm_content=DAFXBFjQvQQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h28537a72fb
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
El paso de la república al Imperio
https://www.canva.com/design/DAGkP7T0w2Q/o_j3bU2M5NzVjWgFXuLWOA/edit
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Padlet col·laboratiu Edat Mitjana
https://padlet.com/crs9305/edad-mitjana-ihqbnhz0qb4vtogy
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
FASCISMO ITALIANO
Infografía donde se explica al alumnado de primero de bachillerato como realizar un mapa mental sobre el fascismo italiano, a partir de los diferentes puntos: fundación, país, líder, ideología, forma de gobierno, economía, política interior y política exterior. El objetivo de la tarea es organizar de una manera más visual las ideas principales para permitir una mejor comprensión y análisis de la información.https://www.canva.com/design/DAGkPD3d3dY/Zugqx2DQxXbies2b18k17A/view?utm_content=DAGk...
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
LA VALÈNCIA FRANQUISTA.
Proposta de treball per estudiar la repressió en la València de postguerra franquista. La proposta de treball està enfocada a alumnat de 4t d'ESO.
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua -
Museo Antiguo Egipto
https://view.genially.com/67ebb79446f234a9e686b3c6/presentation-museo-antiguo-egipto Bienvenidos a Egipto. La clase de 5º B va a realizar un museo basado en el Antiguo Egipto por lo que vamos a visualizar una presentación realizada con Genially para ver las secciones que debe tener el museo. Posteriormente cada alumno/a realizará una invitación para las familias y para otro alumnado del centro, en la que aparezca la hora, el lugar y el evento al que están invitados/as. La ta...
Jakintza-arloHezkuntza-testuingurua