IKASKUNTZA BALIABIDEAK
-
chupachups_fopp_25-26.pdf
Activitat de síntesi per a treballar l'emprenedoria a partir del cas empresarial de Chupa Chups. Enfocament competencial i interdisciplinari. Competència específica assignatura FOPP (4ESO) i ESS (2ESO) Competències claus ESO: competència lingüística, competència expressió artística i cultural, competència digital En quant a la CD l'alumnat haurà de fer cerques òptimes (Dalí, imatges quadres de Dali i evolució logo Chupa Chups) i creació de contingut digital (línia del temps, logotip alte...
Jakintza-arloHezkuntza-testuinguruaBaliabide mota -
qualitats_persones_emprenedores_imatges.pdf
A partir de les imatges, cal identificar a quina qualitat de les persones emprenedores fa referència. Activitat per a treballar oralment a classe.
Jakintza-arloHezkuntza-testuinguruaBaliabide mota -
ARE YOU AN ENTREPRENEUR
En esta situació d'aprenentatge que els hem plantejat al nostre alumnat de 1r cicle de Comerç Internacional hem volgut que coneguen els passos més essencials a l'hora de crear una empresa i vore tots els problemes i entrebancs que es poden trobar. A més se'ls demanarà que parlen de les possibilitats que se'ls obren a l'hora de crear un negoci físic o online. Per a realitzar esta situació d'aprenentatge hem volgut potenciar una sèrie de competències en el nostre alumnat. Per una part, hem vo...
Jakintza-arloHezkuntza-testuinguruaBaliabide mota -
Explorant el Marketing.pdf
Activitat destinada a la matèria d'Economia, emprenedoria i activitat empresarial de 1r de Batxillerat General. Aquesta tasca és un repte que forma part del projecte empresarial que desenvolupen al llarg de tot el curs de forma grupal, concretament es centra en l’estudi del marketing i la importància que aquest te en les empreses.
Jakintza-arloHezkuntza-testuinguruaBaliabide mota -
Activitats selecció recursos humans
Passa aquestes petites proves per seguir actiu/va al procés de selecció de recursos humans. La propera prova serà una dinàmica de grup.
Jakintza-arloHezkuntza-testuinguruaBaliabide mota


