LEARNING RESOURCES
-
Expressió escrita: Històries, de la música a les lletres
L’alumnat treballarà la competència d’expressió escrita mitjançant la creació d’un relat inspirat en una peça musical. Partint de diferents pistes musicals i elements visuals proposats a la presentació, els alumnes escriuran una història original, desenvolupant la seva creativitat, vocabulari i cohesió textual en valencià. Es promou la reflexió sobre el contingut i les emocions evocades per la música, per tal d’enriquir el relat.
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
SA bàsica de cohesió i febles.pdf
La propietat del text que permet presentar els textos ben articulats i que les paraules i les oracions estiguen connectades entre si s'anomena cohesió. Aquest conjunt de mecanismes lingüístics, gramaticals i lexicosemàntics, assegura la coherència d'un discurs i estructura el text. A través de la present situació d'aprenentatge, l'alumnat de Valencià: Llengua i Literatura de segon cicle de secundària aprendrà a interpretar i bastir (o "teixir") correctament un text ben cohesionat a la vegada ...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Vocabulari dels animals en català
M. Juan. "Vocabulari d’animals en català" (CC BY-NC 4.0). Imatges d’ARASAAC. Tipografia “Animal Kingdom” d’Anastasia Feya de DaFont. Material per treballar el vocabulari d'animals en català. La primera pàgina té les imatges dels animals en color i el seu nom. La segona pàgina té les imatges dels animals en color sense el nom. La tercera pàgina té les imatges en blanc i negre i el nom per repassar. La quarta pàgina té les imatges en blanc i negre sense el nom.
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
El pastor mentider (comprensió oral)
Comprensió oral "El pastor mentider"
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Una llista de...
Un llistat de... Plantilles de llistes per tal de fomentar la lecto escriptura a 6è d'infantil mentres repassen vocabulari ja treballat
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso


