LEARNING RESOURCES
-
Curiositats_literàries_podcast4ESO.pdf
Per què escriu Maragall una “Oda a Espanya”? Per quina raó els noucentistes no van conrear la poesia? És un cal·ligrama una poesia? En què es va inspirar Salvat-Papasseit per escriure El poema de la rosa als llavis? En totes les etapes trobem autors i autores que tenen secrets amagats, sobre la seua vida, l’obra, l’època en què van viure i estan esperant a ser descoberts! En aquest projecte farem una gravació d’àudio simulant un pòdcast on compartir curiositats literàries a partir de les ...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Podcast: Programa de Radio Musical
Los alumnos deberán realizar un podcast utilizando el programa de edición de audio AUDACITY en el cual se desarrollen contenidos sobre los diferentes estilos musicales modernos del siglo XX, incluyendo sintonías de inicio y final, fragmentos de canciones destacadas, entrevistas, música de fondo, efectos sonoros, etc. El archivo final estará en formato mp3 y la duración del mismo será de 5 a 6 minutos.
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
"Oïdes Obertes"
L’alumnat realitzarà un podcast en el que exposarà informació i exemples de músiques tradicionals de les diferents cultures representades entre l’alumnat de l’institut. Per a això buscaran informació i exemples de la música tradicional d’eixes cultures, gravaran en àudio la informació, editaran els àudios i crearan diferents capítols del podcast publicant-los per a que arribe a tota la comunitat escolar.
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Podcast d'opinió: reivindiqueu el dret a canviar d'opinió
L’alumnat ha d’aprendre les característiques del text argumentatiu. Per treballar-lo, en grups de tres han de crear un podcast on expressen diferents opinions al voltant d’un tema d’interés i actualitat. Així doncs, haurien de buscar diferents articles d’opinió al voltant del tema, realitzar el guió en un document compartit i, per últim, enregistrar-se i editar l’àudio.
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
COMPONIENDO
Os invito a convertiros en compositoras o compositores, step by step, sigue las indicaciones que aquí encontrarás y el éxito estará garantizado. FOLLOW ME!!
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
SDA: Los Medios de Grabación y Reproducción del sonido: Analógico y Digital
Este recurso busca englobar una situación de aprendizaje dirigida a la materia de música y más concretamente el nivel de 4º de la E.S.O. Una situación de aprendizaje con un producto final que consiste en un mapa sonoro del centro académico para concienciar a los alumnos del exceso de ruido en las diferentes zonas del centro. Cabe decir que es un recurso que además de trabajar la dimensión teórica de la música grabada y su historia, realiza una interconexión práctica de los contenidos con la t...
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso -
Edición de sonido
Desarrollo de Tema sobre la edición de sonido para el curso Tecnologías de la información y la comunicación I. Se explica la aplicación de edición de sonido Audacity y la app Podbean para dispositivos móviles. Las actividades están orientada a que los alumnos terminen desarrollando un podcast.
Área de conocimientoContexto educativoTipo de recurso


