LEARNING RESOURCES

Showing results from 1 to 4 out of 4
  • El món de les abelles

    Recurso de aprendizaje
    Resource image

    Aquesta situació d'aprenentatge està dissenyada per a xiquets i xiquetes de 5 anys, amb l‟objectiu d‟apropar-los al coneixement del món natural a través de l‟estudi de les abelles. Al llarg de la proposta, els estudiants descobriran la importància de les abelles al medi ambient, el seu paper en la pol·linització i com contribueixen a la producció d'aliments com la mel. Mitjançant activitats lúdiques, visuals i interactives, els nens exploraran les parts del cos d'una abella, la vida al rusc,...

    Área de conocimiento
    Contexto educativo
    Tipo de recurso
  • DescobrimLesAbelles_NoeliaBonifacioGomar_0.pdf

    Recurso de aprendizaje
    Resource image

    Aquest PowerPoint s'ha dut a terme en la clase de 4 anys. A través d'aquest podem descobrir tres tipus d'abelles, que necessiten per a fer la mel i com la fan. Una vegada hem après aquestes coses, podem posar en pràctica si hem assimilat els diferents conceptes, relacionant les paraules amb les diferents imatges i acte seguit, escrivint el nom de les diferents imatges.

    Área de conocimiento
    Contexto educativo
    Tipo de recurso
  • Escape game les abelles.pdf

    Recurso de aprendizaje
    Resource image

    “Escape game les abelles” L’activitat consisteix en un scape room col·laboratiu que portarem a terme una vegada finalitzada la situació d’aprenentatge de les abelles, per tal de comprovar la consolidació dels sabers abordats al llarg de la mateixa, a la vegada que desenvolupem aspectes de la competencia digital de l’alumnat amb l’ajuda de la mestra i la resta de companys. https://view.genially.com/6815d9aa36bf7bc4b29e6439/game-breakout-escape-game-abelles

    Área de conocimiento
    Contexto educativo
    Tipo de recurso
  • A LA RICA MIEL

    Recurso de aprendizaje
    Resource image

    Proyecto educativo cuyo centro de interés o temática es el conocimiento de las abejas. Dicho proyecto está dirigido a alumnos de Infantil de 5 años, y aunque se centra en el área de Descubrimiento y exploración del entorno, también se trabajan el resto de áreas (Crecimiento en Armonía y Comunicación y Representación de la Realidad.) El desarrollo de este proyecto,tendrá comienzo a principios de abril con el comienzo de la estación primaveral y su duración está en torno a 15-20 días.

    Área de conocimiento
    Contexto educativo
    Tipo de recurso