LEARNING PATHS
-
ScratchML: Creant Models Intel·ligents amb blocs
Aquesta situació d'aprenentatge ofereix un entorn educatiu enfocat a l'aprenentatge automàtic mitjançant Scratch, amb l'objectiu de capacitar als participants per a la creació de models d'aprenentatge automàtic utilitzant una plataforma de programació visual. Aquest context busca fomentar la creativitat i l'aprenentatge pràctic en el camp de l'aprenentatge automàtic amb l'us de l'intel.ligència artificial. A continuació podem veure les diferents pràctiques que l'alumnat a de desenrotll...
Área de conocimientoContexto educativo -
Programación Android
Recopilatorio de recursos referentes a la programación de aplicaciones Android.
Área de conocimientoContexto educativo -
Itinerario de aprendizaje Principios básicos de programación en Java
Itinerario de aprendizaje que incluye 1) Introducción a la programación (diagramas y pseudocódigo) 2) Estructuras de control en Java 3) Conceptos y prácticas de programación modular en Java
Área de conocimientoContexto educativo -
Teoría elemental de HTML + Ejercicios prácticos
Teoría elemental de HTML + Ejercicios prácticos
Área de conocimiento -
Estructuras de control y arrays de datos en Java
- Estructuras de control básicas en Java - Introducción a la creación y uso de arrays de datos
Área de conocimientoContexto educativo